Strömavbrott

Goddag!

För ett tag sedan blev det strömavbrott här^^ Visste först inte om det bara var proppen i min lgh som hade gått, eller om det var hela huset som råkade ut för det. Kom på rätt snart att hårdrocken ovanför mig inte hördes heller, så jag antog att hela huset råkat ut för det :P Skönt det iallafall. Så slipper jag vara ensam om det :D

Men det gick rätt snabbt tills strömmen kom tillbaka iallafall :) max 10-15 minuter.
Jag höll på att laga mat också, eller ugnen var på och jag skulle stoppa in lite potatis och jag var väldigt hungrig^^ men så slås den av :P kändes lite okul sådär.

Man blir ju nästan handikappad när elen försvinner. Kan inte sitta vid datorn, titta på teve, läsa med lampa tänd eller laga mat. Som tur är kan man ju iallafall gå på toa :D haha.

Jag har fastnat i Nuke med tyvärr. Håller på med nytt material till min showreel som sagt. Och bilden kommer nog bli grym, men har fastnat på ett ställe som inte alls är så svårt, bara att jag inte minns hur man gör^^
Har ju inte suttit i detta programmet så mycket. Har suttit i Shake hela tiden men självklart funkar ju inte det på vista >.< så då blir det Nuke. Men man får ju göra så gott man kan :) antar att det bara får pillas och testas med så klurar man säkert ut det någongång :P

Nu ska jag fortsätta och göra.. nåt. fixa iordning i lägenheten kanske, eller bara slappa lite^^ fast jag ska jobba med senare också.

Hejsålänge! :)

/Jacqueline

Kommentarer
Postat av: Therese

Hade också strömavbrott idag på jobbet... Verka som att nästan hela Farsta "drabbades"...

2009-06-14 @ 20:54:32
URL: http://mylifeinthai.se
Postat av: L I N A F O T O - fotoblogg

SVAR: Jag går in på Filter -> Oskärpa -> Smart oskärpa



:)

2009-06-14 @ 21:33:19
URL: http://linafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0