Arbetsdag med Bamboo.

God fredagskväll!

Har suttit sedan lunch med att måla en karaktär för mitt andra arbetsprov.
Upptäckte efter några timmar att det inte alls blev som jag ville och vart inge bra, så jag började på en ny.

Lovade att komma med bilder idag, så här kommer karaktären från vinkel bakifrån hittills^^


Vet dock inte än vad hon ska hålla i handen, vad tycker ni? :)
Ni får gärna komma med förslag också på hur hon ska vara klädd :)


Sedan har jag radion också som jag har pillat lite mer på, men inte så överdrivet mycket.
Kan visa hur det ser ut i själva "spacet" där jag arbetar :)


Är sent nu, men ska fortsätta imorgon :) kanske fortsätter lite mer nu inatt med.
Återkommer med nya uppdateringsbilder imorgon iallafall! :)

Ska väl om en stund gå och lägga mig.
Åkte iväg förut och köpte lite helgöl :) gott. Kände att jag faktiskt kunde få unna mig det.
Så gjorde jag popcorn också :D på spisen. SÅ gott! :) Äter upp det sista nu. Yum!

Nu är det Söndagsparty med filip och fredrik på teve. Eller har vart på ett tag, tar väl slut om inte så länge. Hoppas nåt kul kommer efter :)
Av någon anledning vill inte teve-tablån funka... Men men :)

Nu ska jag fortsätta med teve och internet^^.
Hade så bra allesammans!
Hörs imorgon :)

Puss Jacqueline :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0