Diska, Städa och Tvätta.

Goddag people!

Har en massa att göra. Tänkte ägna en större del av tiden idag till att städa, diska och sätta upp tvättid.
Disken håller på och "fixar sig" en stund innan jag diskar den^^ haha. Har alltå hällt i såpa och varmt vatten i allt och så får det stå en stund så är det mycket lättare och går snabbare att diska sen :)
Dock får inte att plats, jag har för mycket disk >.< Får ta det i två omgångar :P
Är inte den bästa på att diska direkt efter mat kanske..^^

Snart utflytt, så måste städa här ordentligt med. Vet inte än om jag flyttar ut den 31 maj eller den 1 juni, men hursom är det ju snart iallafall. Blir hem till mamma i ca två dagar sedan, och sen flytta vidare till nästa lägenhet. Mycket flytta :D

Har fixat igelkottarnas aktiveringsboll med^^ en orange plastboll med ett hål som man kan stoppa i mat och så ska dom rulla/putta på den så dom får ut maten :D ska bli intressant och se ifall de använder den.

Kan också nämna att jag inte tänker (ska försöka xD) ha det så stökigt och odiskat i nästa lägenhet! :P
Lite ordning måste man väl ändå ha^^ hehe.

Hade bra sålänge!

/Jacqueline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0