En dag av galenhet och brahet.

Godkväll alla!

Imorse blev jag väckt av att min mamma ringde och väckte mig tidigt.^^ försökte somna om sedan på nåt vis, men det gick ju inte.

Efter ca en timme gick jag upp för att börja arbeta och grejs på datorn. Självklart funkar inte photoshop, så jag spenderar 3h(!) med att fixa det igen. Höll ärligt talat på att bli helt tokig! haha. Ringde mamma med och klagade mig^^
Igår eftermiddag/kväll hade jag ju också suttit med att försöka få det att funka, men ville ju inte då heller.

Fick iallafall igång photoshop till sist som sagt. En av anledningarna att jag vart så irriterad var att jag har ett arbetsprov som jag gör i photoshop och jag inte kan förlora en massa av den tiden jag behöver för att arbeta med det.
Vart irriterad ändå fram till sen eftermiddag^^ haha.

Har iallafall gjort nytta idag :) suttit med karaktären (Y) great. Håller på med ena vinkeln. Har skissat upp den andra med men inte riktigt börjat "på riktigt" på den. Det här duger nu, orkar inte göra fler. Det här är den tredje karaktären jag börjar med, men jag är nöjd hittills så det blir så :)

Och kom på igårkväll att jag inte kan arbeta i maya lika smidigt eftersom batterierna till musen är slut..^^ sitter med ritpenna sedan ca 3 dar tillbaka någonting.
Gjorde ett inlägg på communityt "helgon" där jag frågade om tips för billig och god mat. Med baktanke att jag sedan skulle till affären och röra ihop nåt av de råden jag fick^^ MEN självklart.... så kommer jag på 3 minuter innan affären stänger att jag skulle vart iväg och köpt mat... suck! :P

Tänkte ju det många ggr under kvällen och var jättehungrig hela tiden :P
Slutade iallafall med att jag inte orkade laga någon mat^^ jag är dock fortfarande hungrig. Blir nog två mackor eller nåt^^

Nu slutade Medium precis. Vart inget sova till det programmet :) är uppe längre inatt visst. Får se när jag lägger mig. Men förmodligen om inte alltför länge.
Såg precis att Förhäxad börjar nu på teve :) Det är bra! haha. Påminner om Eksjö, då jag alltid somnade till det programmet :)

Har ni några bra tips på God och Billig mat? :)

Kram Jacqueline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0