Fredag efter utgång.

Hej alla!

Nu har jag kommit hem igen :) kom hem runt 04.
Det var kul! Dock var jag inte så danssugen till rock som vissa andra var :P

Det var en jävla idiot också som höll på o tjata som ett jävla mongo om ifall jag ville köpa en biljett (eller en planch? :S) av emd. _Varför_ skulle jag vilja det?! Han höll på o tjata om att jag ville ligga med alla dom och betala 500 för det, och följde efter mig hela tiden. Jävl idiot :P fattar folk inte när man säger nej första gången eller? Sa nej minst 10ggr men han hade ju nåt fel i skallen så han fattade inte. Sen sa han: "O nu kommer du skicka dina 10 turkvänner på mig för att slå ner mig!"
Nån som INTE har koll på geografi alls. Turkar ser ut som turkar, inte som fransk/italiensk/svenskar. Jävla mongo!
Han var ju helt insnöad och trodde att alla som såg lite utländska ut var turkar. Ska han säga som såg ut som en finnig acne-rabies-smittad idiot :D!

Ska kolla vad det är på teve^^ men måste snart sova dock. Ska upp tidigt :) packa så ett lass går idag, och så tvätta två pass. Kommer bli skönt när det är gjort, så det känns som att hälften av flytten redan gått iallafall :)

Det är redan ljust ute, så jag hoppas att det går fint att sova ändå :) men det är lite mysigt ändå när det är ljust. Får se om jag orkar dra för gardingerna eller ej^^ Fördel: snabbare at sova möjligtvis. Nackdel: kommer att vara tröttare på morron eller vakna senare^^

Ni får iallafall ha det såt bra medans! :) så hörs vi imorgon!
Btw, väldigt kul att fler läser min blogg :) nu ligger medel på runt 10 per dag. Fortsätt så! :D

Godnatt allihop!

Kram Jacqueline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0