Klantig? I Am

Godkväll!

Kommer inte orka skriva jättemycket, eftersom en tragisk olycka har skett.

Jag skulle för några timmar sedan dricka mitt sista vin (som skulle bli väldigt gott) samt äta lite ost. Hade tagit mee osten och vinglaset till datorn. Även en stor kniv för att skära i osten. Jag ska hugga in i mitt goda, och vad händer?
JO, självklart slår jag i knivet i vinglaset som därmed faller över tangentbordet och bordet... ingen liten pöl detdär.
Vart väldigt irriterad då jag verkligen ville dricka detdär sista vinet... Börjar torka upp och torkar av tangentbordet som var dyblött. Lade det på tork över en handduk i handfatet och nu när jag skulle testa om det funkade igen gjorde det såklart inte det >_< Suck!
Sedan öppnade jag batteriluckan och däri var det massa blött. När jag hade torkat där så funkade vissa knappar.
Satt och hårfönade en stund nu och några fler tangenter funkar, men den bärjar skriva av sig själv ;S
Åh, detta är inte en bra tidpunkt för detta. Har en lång skolrapport att skriva, hur tusan ska detta gå >_<
Tur som bara den att jag köpte en ritplatta nyss så jag kan vara inne och klicka runt och skriva på datorn iallafall. Dock får jag skriva allt för hand med musen eller ritpennan. Jobbigt är det! :P
Ännu bättre är ju att det är fredag imorgon och om jag beställer ett nytt tangentbord kommer det inte förren nästa vecka ;( buhu!

Det är synd om mig! Att vara så klantig som jag är kan faktiskt vara jobbigt ;P haha.

Jaja, vi får hoppas på att tangentbordet fungerar imorgon, hope so! ;/
Är fortfarande pigg och hade velat skriva mer, men det är jobbigt :P
Så jag får önska alla en god kväll, vi hörs imorgon och håll tummarna för mig och tangentbordet!

Kram Jacqueline :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0