Slappis-söndag

Tjoho!

Känns som att man knappt gjort någonting vettigt idag^^
Teve teve, dator dator.

Lagade mat och hade mig förut, vart klart halv tio. Det var gott! :) kött, klyftpotatis, vitlöksbaguette och bearnasiesås :) yum.
Sen kom jag på också att kottarna inte hade någon kattmat kvar, så jag fick gå mitt i maten till affären innan den stängde^^
Ica stänger 22 så. Hittade en kattmatsförpackning som verkade bra, tills jag läste på innehållet. Det var mjölk i >_< så fick ta en annan. I och för sig den som jag hade innan, men borde ha annan mat egentligen till dom. Ska köpa det sedan när jag är i stan och det finns lite mer att välja mellan i en djuraffär :)
Fick ta det som erbjöds av affären tills vidare, någon mat måste de ju ha tills dess :)

Imorgon blir det öl på dovas troligtvis. Ska bli trevligt :) Vissa ska ju på Metallica här i stockholm då. Vissa är ju lite efter dock, jag såg dom för 6 år sen ;) haha.

Snart nu ska jag ta och lägga mig i sängen och titta på teve :)
Får bli Hemsökta hus som går på 4+. Efter det är det Osaliga andar (har inte riktigt koll på vad det är för program dock, men liknande ju) och sedan ännu mer Hemsökta hus :P Lite roligt när dom kör såna "spök"kvällsrejs ;P
Tycker det är rätt kul att kolla på, men vissa program är ju inte alls bra. Men Hemsökta hus är ett av de bättre iallafall. De har alltid med sig en "skeptiker" som alltid kommenterar efter när underliga saker har hänt, vad för naturliga orsaker det kan ha varit osv. Bra att det inte bara är en massa folk som tror att minsta lilla ljud är andar ^^ Hon kvinnan i "spök-crewet" verkar typ tro att allt är spöken :D haha. Hon är alltid jätteskraj med verkar det som.
Men det är lite obehagligt när de går själva i olika delar av husen/byggnaderna. Jag skulle iallafall inte ha gjort det :P

Tror ni på övernaturliga fenomen?

Ha en fortsatt bra.. natt! :) så ska jag ta och glo på teve och gotta mig i sängen.

/Jacqueline

Kommentarer
Postat av: Vilja

Svar: Sköönt! Jodå min helg var bra, gick lite fort bara :)

2009-05-04 @ 09:09:24
URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0