Söndagsnatt

Godnatt gott folk!

Har varit seg idag, både på bloggskrivandet och arbetandet.
Tar det igen det imorgon! ;O Ska göra en bra lista så jag fördelar uppgifter under dagarna :) så jag hinner med arbetsproverna. Kommer få skjuts till skolan för att lämna in dom, det är ju skönt! Så slipper jag posta dom och stressa mig för det också. Bilderna ska ju upp på papp/kartong och man vet ju kanske inte vilket skick de kommer att vara i när de kommer fram liksom ;O
Schysst med skjuts^^

Åkte in till centralen för att skriva kontrakt med för den nya lägenheten jag ska ha under sommaren! :D underbart!
Känns bättre när man har det skriftligt på papper vad som gäller och att man helt säkert har lägenheten :)

Juste, 17 maj=Norges Nationaldag idag med :P såg några stycken med norska flaggan vid centralen också. Snacka om passande nu när Norge vann Eurovision^^

Nu äre spökrejs på 4+ igen! :D haha.

23:00 Ghost hunters
00:00 Hemsökta hus <-- där jag är nu^^
01:00 Hemsökta hus
02:00 Osaliga andar
02:25 Osaliga andar
02:50 Osaliga andar
03:10 Osaliga andar
03:35 Hemsökta hus
04:25 Hemsökta hus

Nåt för storasyster kanske? ;P moha. Hon vågar inte titta på sånthär! :D

Ska snart lägga mig i sängen och fortsätta titta på denna spökaftons teveprogam.
Godnatt och ha det fint! :) hörs imorgon.

Kram Jacqueline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0