Stress och Lugn

Godkväll!

Har fortsatt vara en massa stressad idag och det höll i sig till eftermiddagen.
Stressad efter de häktiska arbetsproverna skulle göras färdiga och lämnas in.
Trodde jag skulle känna mig jättelättad efteråt, men jag vart fortsatt stressad istället. Så jag har haft ont i magen till eftermiddagen/kvällen också. Usch =/ gillar inte att vara så stressad på detta viset.
     Är fortfarande en hel del jag måste ha färdigt till 5 juni. Eller egentligen 4 juni. Känns som att jag kommer på fler och fler saker som skall vara färdiga >_<

Skriva minst 5-sidig LIA-rapport
Tvätta
Städa lägenheten innan flytt
Flytta hem i ca två dar
Flytta till nästa lägenhet
Hämta soffa och soffbord och köra till den nya lägenheten
Åka ner till Älskade Eksjö för Examensdag

Kan ju bara säga att det komer bli jätteskönt sedan när jag inte har mer saker att göra, utan kan ta det lugnt och slappa :)
Ska ligga i hängmattan på balkongen i min nya lägenhet sedan när jag har kommit tillbaka från Eksjö.
Dricka ett gott vin/god öl, titta på en bra film och äta god mat :) Det vore ju nåt.

Nu ska jag titta på Medium och lägga mig i sängen :) Även fast jag inte är så trött för tillfället. Men känner mig sådär mysigt lugn för tillfället och kommer bli skönt att lägga sig och slippa ha för mycket stressiga ting att tänka på för nuet.

Vi hörs imorgon igen! :) Skönt att jag har tid nu och kan blogga lite mer också. Det är kul.

Godnatt alla!

Puss Jacqueline

Kommentarer
Postat av: aussie-sis

när blir det inflyttningsfest?

2009-05-27 @ 07:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0