Förvirrande med dagar och datum :D

Hejhej!

Shit, det är redan onsdag! Eller ja, torsdag nu eftersom klockan är över tolv.
Känns som att det är måndag typ^^ Var tvungen att dubbelkolla på mobilen :P haha

Idag har jag tyvärr inte arbetat som jag hade tänkt. Arbetat har jag, men det vart dock mindre. Illa illa.
Men gud, trodde också nu att det var den 12:e idag ;S Skrev ju till och med i förra inlägget idag att det var den 13:e. :S förvirrande. Haha xD

Va tiden går.. nu är klockan 01:23, jag brukar redan ha lagt vid i sängen vid det här laget :P

Ännu en dag med många läsare. Eller många och många, men 9st iallafall :) har varit bra med folk som läst nu i 3 dar, fortsätt med det! :D Alltid roligt när man ser att det är fler än vanligt som kikar in på ens blogg :)

Har suttit lite på blocket med och kollat in billiga soffor :) Lägenheten som jag har fått har nämligen ingen, så jag tänkte införskaffa mig en billig snygg sak^^ Finns faktiskt en del för 500 som inte alls är tokiga.
Kommer säkert få en maassa svarsmejl imorgon^^ kan jag tänka mig. Hoppas bara någon av de snyggare sofforna säger ja :P haha.

Försökte mig på att fixa till bloggen lite idag med. Men det gick ju inge vidare.. haha^^
Två ändringar har skett dock :P
  • När man lämnar kommentar har jag bytt text
  • Min Presentationsbild

Ne nu måste jag ta och vila min rygg. Den gör ont >_<
När jag arbetar i Maya fick jag ont i rumpan :P men sen när jag sitter på nätet så får jag ont i ryggen^^ skumt. Sitter ju i samma stol :D

Skulle ju lagt upp en bild på mitt arbete idag, men det får bli imorgon. Känns som att jag har sagt så lite för många gånger nu^^ men nu får jag faktiskt ta tag i det. Imorgon så! :)

Hade bra och Godnatt nu alla!

Puss Jacqueline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0