Mycket att göra!

Hjälp!
Det var över 3 veckor sedan jag skrev senast!

Jag har såå mycket att göra!
Helt galet. Men det är bara att kämpa på!

Jag håller på med både animationer och fluids. Det krävs mycket tålamod och många timmar av pill!
Vilken tur att det är så roligt ändå då! :)

Nu håller jag på med en Oil Smoke, jag lägger upp en bild på hur det ser ut för tillfället.
Den är inte klar, utan det skall pillas med mer. Jag lägger upp det färdiga resultatet sedan! :)

För intressanthetens skull så lägger jag upp en bild där man får sig en liten kik på hur programmet ser ut också!
Det är alltså Maya jag sitter i. Maya 2011, here we go.


Fluids Oil Smoke i Maya.


Men nu:
Dags att fortsätta jobba!


Vi hörs senare, tjingalong! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0